9 Mart 2015 Pazartesi

Ziraat Bankası Uzman Yardımcılığı Maaşları 2015

Ziraat bankası 2015 yılı için 100 Uzman Yardımcısı ilanına çıktı.
Türkiye için en köklü Bankacılık Okulu olduğunu iddia ettikleri eğitime tabi tutulduktan sonra göreve başlayacak uzman yardımcıları, İstanbul'daki Genel Müdürlük Birimleri ile Kurumsal ve Girişimci Şubelerinde istihdam edilecekler.

Bankalarda maaşların genelde dolgun olduğu düşünülebilir ama bu kurumda da ilk başlangıçta maaşlar 3000-3500 arasında değişmekte olduğu söyleniyor.
Bunun yanı sıra bankanın 3 ayda bir ikramiyeleri ve yıllık temettü dağıtımı gibi durumları var.
İlerledikçe, uzman oldukça ve başka vazifeler üstlendikçe maaşınızın devlete göre çok daha fazla artacağını sizde tahmin edebilirsiniz.

17 yorum:

  1. şu bankalar da kpss den alım yapsa şaşarım

    YanıtlaSil
  2. AÖF'lilerde başvurabilecek mi? Yoksa sadece örgün eğitim mezunları mı başvurabiliyor?

    YanıtlaSil
  3. bölüm kısıtlaması var tabii ki

    YanıtlaSil
  4. tüm 4 yıllık mezunları mı başvurabılıyor yani? bolum kısıtlaması yok değil mi arkadaslar? Ben mi yanlıs görüyorm yoksa??

    YanıtlaSil
  5. Arkadaşlar, Uzman Yardımcısı maaşını bilen var mı?

    YanıtlaSil
  6. Arkadaşlar, Uzman yardımcısı maaşı ne kadar bilen var mı?

    YanıtlaSil
  7. bu ne arkadaş oku oku bitmiyor vazgeçtim başvurmaktan torpilim yok başta kaybettim zaten

    YanıtlaSil
  8. arkadaşlar tahmini olarak işe ne zaman başlanışır başlama tarihi tahminen ne zaman olur o kadar araştırdım bilen yok bir bilginiz varsa Allah rızası için paylaşın :(

    YanıtlaSil
  9. arkadaslar uzman yardm. için görev yerlerinii nerden öğrenebiliriz bilen var mı ?

    YanıtlaSil
  10. maaş aylık yemek dahil brut yaklaşık 3.000

    YanıtlaSil
  11. ARKADASLAR uzman yard. basvurulacak bolumler listesi nerde? bi göremedim. yardım lutfen

    YanıtlaSil
  12. nerde peki bolum listeleri? göremedim de ben.

    YanıtlaSil
  13. sınav sonrası bir kaç ay sürebilir uzun sürmez

    YanıtlaSil
  14. 3 aylık bankacılık eğitimi sonrası hemen işe başlarsınız bankacılık okulundayken de maaş alırsınız

    YanıtlaSil
  15. 18.07.1985 dogumluyum...basvuramıyorum sanırım

    YanıtlaSil
  16. neden kimya mühendisliği ya da tüm mühendislikler yok? endüstri, inşaat, enerji, vs gibi bankada ne iş yapacaklarını çözemediğim mühendislikler varken kimya mühendisleri başvuru yapamıyor. ilginç. bırakın tüm 4 yıllık mezunlar başvursun.

    YanıtlaSil
  17. arkadaşlar , sınav yeri ankara ve istanbul fakat kendi sitesinde İstanbul'daki Genel Müdürlük Birimleri ile Kurumsal ve Girişimci Şubelerinde görevlendirilmek üzere yazıyor yani aldığımız puana göre şehir tercihi yapamıyoruz ama şehir tercih edebilirsin diyenler var ?

    YanıtlaSil

Merak ettiğiniz soruları yazabilrsiniz....