7 Eylül 2014 Pazar

TSE Uzman Yardımcısı Maaşları 2014

Türk Standartları Enstitüsü Uzman Yardımcılığı ilanına çıktı. 2014 sonu 2015 başı gibi iş başı yapacak uzman yardımcılarını almak için çıktığı ilanda birçok mühendislik dalı bulunuyor.
TSE yi bu kadar cazip kılan hususlardan biride hiç şüphesiz sadece sözlü sınav ile alım yapması(torpili olanların hafif bir gülümsemeye başladığını görür gibiyim.) Diğer kurumların aksine birde yazılı sınav çıkartmıyor ve şartları diğer kurumlara göre iyi sayılır.
Eski TSE efsanelerini bir yere koymanız gerektiğini belirtmemiz lazım. Bir ay tek bir ay çift maaş efsanesi artık sizin için geçerli değil, aslında bu bir efsane değil efsane gibi bir maaş. Çünkü sizden 3 yıl önce girmiş olanların kazanılmış hakkı olduğu için bir ay tek bir ay çift alıyorlar. Eşit işe eşit ücret politikası ile getirlen 666 nolu KHK ile maaşlar bütün kurumlarda eşitlendi, yani bu demek oluyor ki sizden 3 yıl önce girenler bir ay sizin iki katınız kadar çalışıyor. bunu işe girince daha iyi anlayacaksınız.

Bunun yanı sıra herşeye rağmen TSE iyi imkanlara sahiptir, şehir dışı geziniz bol olur her gittiğiniz şehirde lüks otellerin yanısıra harcırahta alırsınız. Yemek imkanları iyidir, birçok yerde şubesi vardır. Ankara genelinde 3-4 yere yayılmıştır.
Gelelim maaşına: Yaklaşık olarak 3300-3500 arası net maaş vardır ve ekstradan harcırahlar vardır. Harcırah bazen 300-500 ü bulabilir. Bu kuruma özelleştirilmiş bazı ek ücretlerde olabilir çünkü eski personelden mühendis olanlardan 6-7 bin maaş alanlarda konuşulmuyor değil. Sorularınız varsa yardımcı olmaya çalışabiliriz, bu yazıyı arkadaşlarınızla paylaşırsanız sevinebiliriz.

109 yorum:

  1. 2mb sınırı ve jpg,jpeg ye rağmen olmuyor sitede mi sıkıntı?

    YanıtlaSil
  2. Resim boyutunu 2MB olarak sınırlandırmışlar ve uzantısının .jpg olması gerekiyor.Ek yüklerken bunlara dikkat ediniz.

    YanıtlaSil
  3. resim boyutunu 2MB olarak sınırlandırmışlar ve formatının .jpg olması gerekiyor.Bunlara dikkat ettin mi

    YanıtlaSil
  4. kpss sınavından önce ydsye girmediysen p7 puanın hesaplanmaz.

    YanıtlaSil
  5. mrb bazı arkadaşlar foto yüklemede sorun yaşıyor acaba fotoyu yüklemiş olan arkadaşlar nasıl yüklediğini anlatabilir mi ?

    YanıtlaSil
  6. @Erdemk35 Hangi ilana başvuruyorsun adamların istemiş olduğu puan türünden örneğin (P-7) 70 puanın olmayabilir mi

    YanıtlaSil
  7. Arkadaşlar , fotoğraf yüklüyorum yine kabul edilmiyor başka bir şey yüklediğimde mesela fotoğraf gidiyor diğer hariç eksiksiz bir şekilde sisteme yükleme yapmanız gerekiyor diye bir uyarı veriyor. Sanırım çıldıracağımm !!

    YanıtlaSil
  8. Arkadaşlar başvuru yaptığımda 2013;2014 Yılı KPSS Sinav Sonucu 70 Puanın Altında Olduğu İçin Başvurunuz Red Edilmiştir mesajını alıyorum puanım 80 bu hata neden kaynaklanıyor olabilir?

    YanıtlaSil
  9. Arkadaşlar TSE Mülakkatında neler soruluyor?
    Önceden sınava girmiş yardımcı olabilecek bir arkadaş yok mu?
    Mülakat ne kadar sürüyor?
    Mühendsilik alanı ile ilgili sorular ne derece zorlukta oluyor?
    Yardımcı olabilirseniz sevirim.
    Saygılarımla...

    YanıtlaSil
  10. evet arkadaşlar bende kayıt onaylanmıyordu. Kopyala yapıştır kabul etmiyor elle yazmanız gerekiyor bilgileri. özgeçmiş dahil.
    Bol sans.

    YanıtlaSil
  11. Arkadaşlar bu ilandaki bütün pozisyonlar Ankara içi değil mi?

    YanıtlaSil
  12. Arkdşlar 2014 puanlaru geçerli değil mi 2013 puanı 70 altı diye iptal ediyo başvuruyu

    YanıtlaSil
  13. neler sorarlar bilgisi olan var mı ? kurumda çalısan var mı ,varsa bılgılerınızı bızlede paylaşabılır mısınız?

    YanıtlaSil
  14. evet maalesef uzmanlık gerektiren yerler ayrıca yds şartı belirtmemişse p7 istiyor genelde.

    YanıtlaSil
  15. o zaman bir sonraki kpss sınavına kadar p7 puanım yok...

    YanıtlaSil
  16. başvuru süresi bitimi yada başvuruyu nereden yapabiliyoruz arkadaşlar ?

    YanıtlaSil
  17. kardeş sakın kopyala yapıştırma herşeyi tek tek yaz.En sonda doğruma kodunu tekrar gir kaydet ve danasonra başvuruyu yap ;)

    YanıtlaSil
  18. 2mb sınırı ve jpg,jpeg ye rağmen olmuyor sitede mi sıkıntı?

    YanıtlaSil
  19. Resim boyutunu 2MB olarak sınırlandırmışlar ve uzantısının .jpg olması gerekiyor.Ek yüklerken bunlara dikkat ediniz.

    YanıtlaSil
  20. arkadaşlar biyolog kadrosuna başvuracağım maaşlar ve çalışma şartları ile ilgili bilgisi olan varsa yazabilir mi acaba?

    YanıtlaSil
  21. Arkadaşlar merhabalar, ben 11 nolu bölüme başvurmak istiyorum. TSE nin kendi sitesinde özgeçmişimi oluşturdum.Başvuru yaparken ek olarak fotoğrafımı ve diplomamı yükleyebiliyorum. Ancak TSE de oluşturduğum CV yi ek olarak ekleyemiyorum. Onu eklememem mi gerekiyor acaba yalnızca fotoğraf ve diploma mı eklenecek? Lütfen cevap verebilir misiniz gerçekten çıldırmak üzereyim. :(

    YanıtlaSil
  22. arkadaşlar sözlü mülakata nereye çağırıyorlar bilen var mı ankara mı yoksa henüz belli değil mi

    YanıtlaSil
  23. Evet aynı hatayı bende yaşamıştım.Aile sıra no ve sıra no nüfus idaresinden aldığımız bilgilerle uyuşmuyor hatası. Birkaç denemeden sonra sorunun siteyle alakalı olmadığını anladım ve nüfus bilgilerimi doğrulattım. gördüm ki kimliğimde yazan bilgilerle nufus idaresinde ki bilgiler hakikaten uyuşmuyor. bir kaydırma olmuş kütükte ve 2 bilgi değişmiş. ben ptt de çalışan bi arkadaşımdan sorgulattım bilgileri sizde bi doğrulatın sonra tekrar deneyin isterseniz. İyi günler. Bol şanslar..

    YanıtlaSil
  24. kimlik bilgilerinde aşağıdaki hatayı veriyor benim. tse başvuru sayfası 7. maddede bunu öngörmüş zaten. fakat nüfus müdürlüğüne gittiğimde ise herhangi bir değişiklik olmadığını söylüyorlar. daha ilk aşamadayken giriş yapamıyorum. benzer durumu yaşayanlar varsa lütfen mesaj atın:
    "Sıra No ve / veya Doğum Tarihi bilgileriniz Nufüs İdaresinden alınan bilgilerle eşleşmediği için başvurunuz reddedilmiştir."

    YanıtlaSil
  25. Personellerin alımı Ankara için mi? değilse hangi şehir olduğunu nasıl öğrenebiliriz?

    YanıtlaSil
  26. Sözlü mülakat Ankarada yapılıyor.

    YanıtlaSil
  27. Arkadaşlar Sözlü Mülakat ANKARA'da olacakk.

    YanıtlaSil
  28. arkadaşım ek olarak cv eklemiyosun başvuru formunun en sonunda öz geçmiş alanı var oraya özgeçmişini yazıyorsun sadece foto ve diploma ekliyorsun

    YanıtlaSil
  29. arkadaşlar diplomamı eklerken sistem sürekli error veriyor. dünden beri aynı durum oluyor. ne yapmam gerek?

    YanıtlaSil
  30. Yönetim Bilişim Sistemleri bölümünden başvuran var mı?

    YanıtlaSil
  31. bende makine teknikeriyim puanım çok düşük ama en azından belki mulakata kalırım benden başka makine ön lisans a basvuran varmı ?

    YanıtlaSil
  32. mrb tekstil teknikeriyim puanım düşük ama genede dün itibari ile başvurumu yaptım hakkımızda hayırlısı.

    YanıtlaSil
  33. mrb arkadaşlar ben makıne teknıkerıyım 84.665 puanla başvurumuzu yaptık bakalım not:torpilim yok torpilim allah

    YanıtlaSil
  34. Selam arkadaşlar başvuru yaparken Askerlik kısmını tecilli seçtim ama tecil tarihim 2015.başvuruda 2016'da işaretledim bir sorun olurmu acaba yardım lütfen çok acil arkadaşlar..

    YanıtlaSil
  35. makine teknikeriyim.basvurdum puanım 83,162

    YanıtlaSil
  36. en son alımda gebze kalite kampüsünde de mülakat olmuştu ankara ile birlikte

    YanıtlaSil
  37. Mrb mekatronik mühendisliği alımıyla ilgili gerekli şartlarda yani tablo 18 açıklaması yok. acaba başvuru tarihi mi geçti ?? yardımcı olursanız sevinirim

    YanıtlaSil
  38. askerlik tecil sürem 25 ocak 2015 sorun olmadı başvurumu yaptım kurumu arayıp yanlışlıkla işaretlediğinizi söylemeniz gerekir onlar düzeltir mutlaka

    YanıtlaSil
  39. Merhaba ilanın taşra yada merkez olduğunu nasıl öğrenebiliriz? Mesela makina müh için 13 ve 15 nolu ilanların hangi il için olduğu belli midir?

    YanıtlaSil
  40. Başvuru geçmedi. P7 puanın 70'i geçiyorsa başvurunu yap.

    YanıtlaSil
  41. bana uyan kısım 43 numaralı kısım okudum ama göremedim. özel şart istiyor mu lütfen cevap ?

    YanıtlaSil
  42. TSE'ye başvurmak istiyorum ama KPSS ve YDS'ye bu yaz girmeme rağmen sistem kpss puanımı görmüyor.

    1 haftadan beri TSE 'ye soruyorum adlı internet sitesine birkaç kez durumu bildirmeme karşın cevap alamadım.

    Başvuru için son 2 günüm kaldı.

    Teşekkürler

    YanıtlaSil
  43. makineci arkadaşlar kaç puanlar ile tercih yaptılar acaba?

    YanıtlaSil
  44. mekatronik önlisans 83.38 herkese bol şanş başarılar..

    YanıtlaSil
  45. ydsye bu yaz değil daha önce girmen gerekiyordu kpssden önce girmen lazım p7 puanının hesaplanması için.

    YanıtlaSil
  46. Bu yaz KPSS ve YDS'ye girmeme rağmen puanım sistemde gözükmüyor.TSE'ye soruyorum adlı internet sitesine yazdım ama 1haftadan beri
    cevap alamadım. Başvuruların son 2 günü. Ne yapmalıyım?
    Yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.
    Teşekkürler

    YanıtlaSil
  47. başvuru yapıyorum hep hata veriyor yardımcı olursunuz

    YanıtlaSil
  48. alimlar dewam ediyor mu bilgi verenbilirmisiniz lütfen

    YanıtlaSil
  49. yarın son gün. yani 7 ocak

    YanıtlaSil
  50. Hala hata veriyo mu Nurullah5234 ?

    YanıtlaSil
  51. arkadaşlar tse nin sitesinde müracat butonu dun vardı bugun bulamadım bılgısı olan varmı?

    YanıtlaSil
  52. çok merak ediyorum sınava çağrılacakları:)

    YanıtlaSil
  53. site hata veriyo siteyı kapatıyorlarmı 1 haftadır aynı hatayı verıyo aradım bizde bi sıkıntı yok dedıler birçok bilgisayardan denedım olmadı

    YanıtlaSil
  54. taşradan ne anlıyosunuz ki. illa farklı illermi olmalı.

    YanıtlaSil
  55. https://www.tse.org.tr/tr/duyuru/1/1071/tse-personel-alimi-giris-sinavi-duyurusu.aspx

    YanıtlaSil
  56. https://www.tse.org.tr/tr/duyuru/10/1085/20142-personel-alimi-basvurulari.aspx

    YanıtlaSil
  57. Schumanıa sen nerden yaptın başvuru bilgi verebilir misin

    YanıtlaSil
  58. Sen nerden yaptın başvuru bilgi verir misin

    YanıtlaSil
  59. Ben biraz önce başvurdum. Başvurunuz alınmıştır dedi.Ama şunu sormak istiyorum arkadaşlar. Başvuruyu bitirdiğimde aday başvuru numarası vermesi gerekmiyor mu ben öyle bir rakam göremedimde. Bilgisi olan arkadaşlar yazarsa sevinirim.

    YanıtlaSil
  60. Tse başvurusu bitmiş sanırım arkadaşlar

    YanıtlaSil
  61. makine teknikeri arkadaşlar bu başlık altında bilğilendirelim birbirimizi..
    http://forum.memurlar.net/konu/2087324/ saygılar

    YanıtlaSil
  62. başvuru yapamıyorum, bugün yapılmıyo mu acaba, deneyen var mı??

    YanıtlaSil
  63. şaka gibi hiç bir sayfasına ulaşılamıyor başvurunun son gününde, en çok başvuru yapılacağı günde.. gel de kasıt arama !

    YanıtlaSil
  64. arkadaslar basvuru yap diyorum sayfa yenileniyor herhangi bir tepki vermiyoroldugu gibi sayfa geri geliyor. Basvuru alınmıştır falan demiyor yapmaya çalısan var mı suan basvuruyu aynı hatayı alan varmı?

    YanıtlaSil
  65. herkes için hayırlısı

    YanıtlaSil
  66. merhaba tekstıl bolumunde başvuran kac kışı puanlar nasıl acaba teşekkur

    YanıtlaSil
  67. 5:30 a kadar değilmi mesai ya

    YanıtlaSil
  68. arkadaşlar başvurudan sonra size de mail geldi mi

    YanıtlaSil
  69. bende kimyacıyım puanlarınız nasıl? benim p7 83,3 pek umudum yok

    YanıtlaSil
  70. Ben başvurdum kimyadan. Puanınız kaç??

    YanıtlaSil
  71. kimyadan başvuran var mı?

    YanıtlaSil
  72. 41 kodlu bölümde büro yönetimi olarak baş vuran varmı?

    YanıtlaSil
  73. 30 dan başvuranlar yani bilgisayar programcılığından. puanlar kaç. paylaşırsanız sevinirim

    YanıtlaSil
  74. Bende Tekstilden başvuru yaptım puanınız kaç ?

    YanıtlaSil
  75. Arkadaşlar ben başvuruyu yaptım ama Epostama giremiyorum sorun olur mu?

    YanıtlaSil
  76. bugün saat 22.00'de açıklanacakmış.ik.tse.org.tr adresinde bu şekilde bir ilan mevcut.

    YanıtlaSil
  77. sonuçlar ne zaman açıklanır acaba ?? Geçen seneki 17:00 den sonra açıklanmış

    YanıtlaSil
  78. 22.00 erken ya bunu gece 03.00 gibi açıklasınlar , nasıl bir saçmalık bu ? tse nin çalışma saatleri böyle mi ?

    YanıtlaSil
  79. benım 67 sızın puan kac testıl

    YanıtlaSil
  80. hayırdır kardeş girememişsin listeye?????

    YanıtlaSil
  81. kimyadan 94.5 alan arkadaş hayırdır kazanamamışsın??

    YanıtlaSil
  82. katılıyorum sana kesinlikle gerçekten bu kul hakkı yemek yazık insanlara emin olun benim atanmam kesin olsa asla öyle bir şey yapmazdım
    her kuruma başvuranları ve gitmeyenleri ben allah a havale ediyorum

    YanıtlaSil
  83. Bu başvuruya başvuranlar ve sıralamaya girenler gerçekten sizleri allaha havale ediyorum.memurların hepsi başvurmuş. Neymiş efendim kurumundan memnun değilmiş.yazık 90 ile zaten merkezi atamadan atanacaksin .yazık gerçekten yazık.

    YanıtlaSil
  84. arkadaşlar
    ben listeye giremem diye referans kısmına sadece zorunlu referansa eşimi yazmıştım ikincisi boş
    listeye girdim ve şu durumda referans belirtmemiş oldum boşuna mı gitmiş olurum sınava lütfen bilen varsa paylaşabilir mi

    YanıtlaSil
  85. arkadaşlar sonuca bakamadım başvuru numarası istiyor. başvuru yaparken böyle bi numara vermediler. yardımcı olursanız sevinirim....

    YanıtlaSil
  86. daha atandığı kuruma bile başlamadan burayı tercih edip giren arkadaşlar ne desek boş!!!! zalimsiniz!! sizin gibiler yüzünden atanamıyoruzz buna hukiki bir yaptırım getirilmeli artık!!!!!!

    YanıtlaSil
  87. Azıcık bir umudum vardı o da gitti, gözleri doysun ne diyelim, sonuçlar hayırlı olsun ...

    YanıtlaSil
  88. 90 ne abi adam 97 almış ya varmı böyle bişey bu nasıl bir haktır bekle kardeşim ozaman sen o puanlar sırf zevk olsun die bu işe katılıyosan Allah seni nasıl biliyosa öyle yapsın

    YanıtlaSil
  89. adamlar almış 90 95 başvuru yapmışlar listeye girmişler neye takılıyosunuz sizde daha çok çalışsaydınız ki o puanla bile atanamayanlar var düşünün adam kpss 3. olmuş atanamıyor şimdi burda suçlu başvuruyu yapanın mı kimse ağlamasın daha çok çalışsaydınız 65 75 almış burda atanma beklio boş hayaller..

    YanıtlaSil
  90. arkadaşım algılamanda problem var heralde biz adam yazmasın demiyoruz,adam atandığı halde tekrar yazmış diyoruz anladın mı?? o 95 alan adam tabii atanamaz 98 alan adam her yere başvurursa!!!!!!

    YanıtlaSil
  91. Yeni Uzman yardımcısı maaşları ile ilgili bir bilgisi olan varsa paylaşabilir mi? Uzman olunca ne kadar olacak maaşlar?

    YanıtlaSil
  92. Arkadaşlar merhaba kimya mühendisliğinde alan bilgisi sorularında ne tarz sorular gelir acaba, daha önce mülakata giren arkadaşlar yardımcı olabilirler mi??

    YanıtlaSil
  93. İleri derecede Rusça bilenler eğer bu mesajı okuyorsanız mesaj atabilir misiniz ?

    YanıtlaSil
  94. arkadaşlar lütfen makine mühendislerine ne soruluyor paylaşır mısınız
    veya genel sorular neler deneyimi olanlar lütfen bilgi verin

    YanıtlaSil
  95. merhaba, bilgisayar mühendisi olarak daha önce bu mülakata girmiş arkadaşlar teknik olarak genellikle hangi konu üzerinde sorular var? Yardımcı olabilir misiniz?

    YanıtlaSil
  96. tek şart bu dönemde partili olacaksın...puan filan hikaye...oniki yıldır torpil aynen işliyor....

    YanıtlaSil
  97. mülakatlar ne oldu acaba belli olmadımı

    YanıtlaSil
  98. Sonuçların ne zaman açıklanacağına dair malumatı olan var mı acaba?

    YanıtlaSil
  99. Arkadaşlar hangi puan türünde kaç puan almamız gerekiyor, bir de kaç kişi alıyorlar max ?

    YanıtlaSil
  100. merhaba arkadaşlar mülakat sonuçları açıklandı bilginize.

    YanıtlaSil
  101. 90 tam puanlı kazanamadı..neden siyasi yalaka değil....sonuçlara itiraz edip mahkemeye başvurun....puanları çok düşük partilileri aldılar..ey anadolunun temiz insanları...parelelciler--sizler--cemaatler-vatan hainleri yuh olsun ..hesaplaşacağız.....

    YanıtlaSil
  102. Ya birader bu tarz paylaşımlar yapıp milletin üzerinde menfi algı oluşturma. Olaydan bihaber olduğun belli. Benim 91 puanım var ve hiçbir referansım olmadan burayı kazandım. Benim üzerimde 92 ve 93 puanlılar da var. Sözlü mülakatı yapan kurul bu işi yapmaya istekli kişiler üzerinde durmuş. 1-2 ay çalışıp bırakacak birini almak istememişler. Bilip bilmeden yorum yapıp milletin günahını alma!
    Eğer bu yazdıklarıma inanmayan varsa özelden mesaj atsın konuşalım.

    YanıtlaSil
  103. Arkadaşlar kurumda uzman yard. ne iş yapar bunu daha açık olarak yazabilecek var mı? Sosyal haklar vs. nedir? Gebze vs Ankara olarak hangisi tercih edilmeli?

    YanıtlaSil
  104. Sosyal haklar iyi diye biliyorum, başka bir şey bilmiyorum.

    YanıtlaSil

Merak ettiğiniz soruları yazabilrsiniz....